Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Jennie Edström - 13 februari 2012 23:50

...till alla er som uppvaktat mig på min stora dag idag! Å igår å för den delen, fast det var liksom idag jag blev kärring på riktigt! Så nu kan jag, lagligt,
• parkera och köra bil som en kratta
• klaga på alla varor på ICA för att få lite rabatt....och....
• klippa mig själv för att "det har ju blitt så dyrt å gå till frissan":)


Japp, det är så man börjar hålla på när man blitt 35, bara så ni vet!


Idag har det varit en händelserik dag iaf. I korthet;

Lämnat barn på dagis/skola, levererat fika till eftermiddagens hockeyträning, fikat en kopp kaffe på mitt innehak Lottas i Njurundabommen (denna världsmetropol...;), tagit blodtryck hos Barnmorskan på Vårdcentralen (underkänt, fick ta lite blodprov också), in till Sundsvalls Sjukhus för ett hjärtultraljud på mig, sen tillbaka till Vårdcentralen och Barnmorskan för ett urinprov, hämta barn, hem och laga middag MED migrän samtidigt, maken och största barnet kom hem från träningen...MED en stoooooor bukett rosor!! Sen blev det slappa resten av kvällen! TUR vi hade mitt "kalas" igår!


Kram å natti på er, nu måste jag sova så jag orkar med fler Barnmorskebesök i morgon. Stressigt å vara på tjocken!

Presentation


Jennie heter jag, är en kreativ grafisk designer och en gift 35-årig 3-barnsmor till 4 barn:). Här kan ni läsa om mitt liv - familjen! Familjen ÄR mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Lämna gärna 1 spår...:)

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards