Alla inlägg under juni 2012

Av Jennie Edström - 1 juni 2012 11:34

Ja, det ska jag testa! Nån som har nåt bra tips på hur man gör för bästa resultat?
Såhär skulle jag vilja ha dem, på svarta t-hirts i olika storlekar!

 

Å sen ska jag torka snor! Levis har gått å blitt förkyld. Fast det är sånt där genomskilnligt snor. Hoppas bara att det stannar där så det inte blir nåt som slår på astman. Han är tillräckligt dålig i magen tyvärr. Råkade få i sig bulgur på dagis igår så nu är han skinnflådd och svullen i rumpan:(:(. Nu ska Levis få äta kokospannkakor i två dagar för det är snällt mot magen. Här kommer receptet!


Veckans bästa middagstips: Kokospannkakor!

Recept på supergoda kokospannkakor

Vi äter de tillsammans med oatlys havrevaniljvisp och hallon!
3 ägg
3 msk socker
6 dl vatten
1 1/2 dl kokosflingor
3 dl semper glutenfritt finmjöl
1 msk milda culiness

Vispa ihop och låt svälla ett tag! Blir ca 9 st härligt tjocka "amerikanska" pannkakor!

Jo, måste bara få berätta att jag har varit jätteduktig denna vecka! Har tagit en entimmes promenad (4 km) varje dag (mån, tis, ons & tors) och samtidigt så har jag kört LCHF, sen i torsdags. -1,9 kg på vågen och en mycket piggare mamma blev resultatet! NU KÖR VI!!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jennie heter jag, är en kreativ grafisk designer och en gift 35-årig 3-barnsmor till 4 barn:). Här kan ni läsa om mitt liv - familjen! Familjen ÄR mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Lämna gärna 1 spår...:)

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards